Hurra!!!

... för världens bästa Unni, som fyllde år igår!!! :)



(fast bilden är från i vårvintras när vi var på "handletur" till Sandnessjøen)
_ _ _ _ _

Det stabilt kalla vintervädret håller i sig. Igår morse hann jag en bit nerför backen på väg till jobbet innan jag insåg att jag glömt överdragsbyxorna. Nåja, det var ju bara -11. Fast det visade sig att det var -15 när jag kom fram (jo, det är alltid kallare nere i stan). Och när jag skulle hem var det -19,2... så jag tog bussen.
Imorse bylsade jag på mig rejält. Det var -17 hos mig så jag misstänkte att det nog skulle krypa ner under -20. Jodå. Termometern utanför mitt kontor visar just nu -22. Och överdragsbyxor eller ej, nu håller jag som bäst på att tina låren mot ett element...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0