Planer

Jojo. Time flies. Helgen har knappt startat och jag ligger redan efter i schemat. Har planer om en mycket effektiv helg, nämligen. Nåja. Än är det inte för sent. Jag sätter fart imorgon!! :) Ska baka, baka, baka. Och städa. Och tvätta kläder. Och så har jag ett julklappsprojekt på gång där det är hög tid att sätta in en stöt.

Har i alla fall gjort en dubbel sats pepparkaksdeg. Och diskat hälften av alla plastburkarna.


Gamle Øybrua

Och så har telefonen ringt! Sogndal, Halland, Vännäsby och Sävar. Har nog suttit ett par timmar med luren mot örat ikväll. Himla trevligt !:)
_ _ _ _ _

Det sket sig med väderstationen. Antingen är jag gräsligt oteknisk eller så är det nåt konstruktionsfel. Skulle inte förvåna mig om det är det förstnämnda. Nu har elektroniklärarna lovat komma mig till undsättning, så jag tar med mig hela stationen till jobbet efter helgen.

Har i alla fall spettat ett hål. Och stoppat dit en pinne så att jag hittar igen det. För det ska snöa senare i helgen. Och bli kallare. Än så länge märks dock inte tillstymmelse till tjäle.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0