Billigt?! NOT.

Jag var in en sväng på Coop Ekstra efter jobbet. På stora anslag står det att man där kan handla "ekstra billig". Tja, jag vet inte det. Med norska mått mätt, kanske. Men aldrig i helsike att jag skulle köpa en tårtbotten för 80 kr. ÅTTIO KRONOR! Hallå, det får man ju en hel tårta för, med fyllning och allt! Då hjälper det inte ens att den är "ekstra fin"... :)
_ _ _ _ _

Oops...


_ _ _ _ _

Nu blir det bloggtorka ett par dagar - för imorgon åker jag och Unni till Sverige! Vi ska hinna beta av Umeå, Sävar, Holmön och Vännäsby, har vi tänkt. Och såklart pussa på Rasmus!!

Räknar med att vi kommer tillbaka som urvridna disktrasor... det blir hektiskt.

Men kul!!!

Trevlig helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0