Fauske



Strålande väder också i Fauske!! :)

Trevliga och fullspäckade biblioteksdagar. Igår var det program ända till 19.30. Gissa om vi var möra...? Idag slutade vi redan 16.00 och hann med att strosa runt i stan och längs fjordkanten i höstsolen. Fatta att det snart är oktober! Det känns inte så. Å andra sidan var de nysnö på Saltfjellet igår när vi körde norrut - så kanske man bör inse att vintern närmar sig i alla fall...:



Vet ni vad? Nu är det officiellt bekräftat. Fauske Hotell har den vingligaste och långsammaste trådlösa internetuppkopplingen i regionen. Jag tror jag blir tokig. Så nu slår jag av datorn och går och lägger mig. Resten av bilderna får ni se en annan dag.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0