Sverige t/r

Kanonhelg!!!!!

Enda avbräcket: kulingvindarna satte stopp för den planerade resan ut till Holmön, så jag får visa Unni "min" ö en annan gång. Men Sävar har hon sett, och de centrala delarna av Umeå (affärerna... hehe). Och så har hon träffat sin mamma för första gången (för den som undrar: vi är så lika att vi brukar säga att vi är systrar - och då måste ju min mamma även vara hennes, eller hur? De är förresten också väldigt lika - i total avsaknad av lokalsinne, bland annat...). Och så har vi ätit middag hos syrran med familj i deras hus (och SÅKLART gosat med Rasmus, som växer så det knakar och är en alldeles ljuvlig liten knatte). Och många mil i bil blev det. Och ont i halsen har vi båda efter att ha pratat oavbrutet en hel helg... (för att inte tala om att vi sjöng med i alla låtarna på radion i bilen ikväll... inget för den ljudkänslige, tro mig!).

Och nu ska jag vingla i säng, om jag ska orka komma mig upp och jobba imorgon. God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0