Hemma igen

Hehe, jeg ser på besöksstatistiken att det är många som undrar om jag kommit hem... :)

Jodå, jag kom till Mosjøen förhållandevis tidigt igår eftermiddag - tog bara ett par korta pauser längs vägen. Mötte ett oändligt antal bilar på väg från fjällen - alla påsklovsfirare som skulle hem antar jag (med tanke på den höga andelen släpvagnar med skotrar på...). Väl hemma blev det uppackning, middag - och skrivande av blogginlägg till kursen. Den här bloggen hann jag inte riktigt med.

Men nu!

Här kommer en bildkavalkad - först från turen till Holmön. Vackert, vackert!

















... och så det lilla charmtrollet!


På promenad


Läser bok med morfar


"Städar" i bokhyllan


Ooops... bäst att fly fältet...


... fast inte så långt! :)

Till sist - våren dröjer på Krutfjellet:







Fler bilder en annan dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0