Höstluft

Temperaturen kröp en bit under +10 inatt, och jag vaknade till molnslöjor över stan:





Vackert - men nu känns det att hösten är på väg.

Observera snön till vänster på den nedre bilden. Återstår att se om det hinner bli snöfritt på Øyfjellet innan nysnön kommer...
_ _ _ _ _

Elva klasser till har nu fått sina läroböcker. Bara fyra (eller fem) kvar, tror jag. Fast det är bara ett par klasser på yrkesprogrammen som har fått norskböcker än - lärarna har inte blivit eniga om fördelningen av de fyra olika läromedel vi ska ha igång i år - så jag väntar med att låna ut tills det är klart. Så alla elever måste till bibblan en vända till. Hehe, kul tycker jag - ännu en chans att möta dem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0