Ros

Köpte en liten klätterros i våras, på vinst och förlust - var ju inte säker på att den skulle överleva sommaren när jag åkte en månad till Sverige. Men tack vare snälla hyresvärdar har den inte bara överlevt, men också växt en halvmeter - och nu har blommorna slagit ut. Vackert! :)



Vansinnestempo på jobbet idag - åt lunch kvart i tre... Å andra sidan har det varit skitkul, både att träffa och prata med massor av kollegor och att fixa allt möjligt som de frågat efter. Nu är de 13 första klasserna inbokade för lån av läroböcker nästa vecka. Och i år har jag kommit ihåg att det är smart att lägga in en lucka mitt på dagen för att hinna slänga i sig lite mat! :)

Meeeen... klar att ta emot dem? Nej, inte riktigt. Så jag ska på jobbet i helgen. En av dagarna - bestämmer vilken när jag ser vilket väder det blir. För blir det fint ena dagen, då ska jag ut och leta blåbär.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Marie

Mäktig blomma! Trevlig helg!

2011-08-19 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0