Isigt värre del 2



Imorse tog jag chansen, och gav mig ut på en promenad runt Åremma - halkan till trots.
Och jodå, jag klarade mig utan incidenter!! Men det hade aldrig gått utan broddarna.

Rätt ojämnt sandat...

 

... för att inte tala om den del som är gångväg - inget grus alls!!

 

Mötte en karl som var ute och gick med hunden. Han hade inte broddar - och såg lätt
panikslagen ut när han försökte ta sig nerför en av backarna med livet i behåll...
_ _ _ _ _

Hm. Det var inte riktigt lika spännande att se Bodyguard den här gången - när man vet hur det går och vilka som är skurkarna, då är alla ledtrådar och antydningar plötsligt väldigt tydliga. Och så hade jag glömt vilken diva Whitney Houstons karaktär var - hon var faktiskt inte särskilt sympatisk. Men Kevin Costners livvakt... mmm! :)
_ _ _ _ _

Jag multitaskar idag också. Skolblogg, egen blogg och skid-VM samtidigt. Dömt att misslyckas... eller? Nu har jag i alla fall lagt ut en Samfunnskommentar på skolbloggen.

Hörde SVT:s intervju med Petter Northug efter guldet i dubbeljakten. Men hans beskrivning av hur det är att tävla på hemmaplan med så mycket publik längs spåret - "det føles som å bli dyttet rundt i løypa" - det var inte alldeles enkelt för den svenska reportern att förstå. Hehe! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, läste fel trots att jag läst om multitask redan igår. Läste multimaskar... :) Vad sade Northug då? Inte heller jag fattade. Vi måste höras om fredagen sen.

2011-02-27 @ 18:04:31
Postat av: Jenny

Att det känns som att man knuffas/lyfts framåt i spåret! :)



Multimaskar, ja, why not? Känns som att jag har maskat stora delar av dagen. Startade bra men sen sket det sig. Och NU orkar jag inte starta upp några nya projekt!



Japp, vi får höras. Halvtaskig väderprognos, men det kan ju hinna ändra sig. Trevligt blir det hur som helst!

2011-02-27 @ 19:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0