Julklappsurval

Här är några av mina julklappar:


Från Eva och Rickard - får man anta att de vill bli bjudna på nåt smarrigt? :)


Från Unni...


... som också har stickat världens finaste sockar!!!


Och så har jag fått världens finaste tallriksunderlägg av Rasmus - jag blir på gott humör
varenda morgon när jag äter frukost och lilleman ler mot mig! :)


Det blir jag också av fotavtrycken på de här dukarna!


Från Audveig


Dessutom - ett fynd på mellandagsrean. Söt ljuslykta, eller hur?

Fick en hel del annat också - bland annat en hushållsmaskin och en stavmixer av märke Bosch, en bok (av Peter Robinson), en DVD (Shrek 4), presentkort på KappAhl (som redan är inlöst), två fina almanackor (med Rasmus respektive Ester&Isak) och två skitläckra kylskåpsmagneter. Bild på de sistnämnda kommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0