Stänga solen ute

Ha! Hopp om liv - ikväll tog det bara fem minuter att komma ut på internet!
Fast jag ska absolut kolla upp ditt förslag, Per. Nånting måste vi hitta på innan
vi får ett sammanbrott... :)
_ _ _ _ _

Idag har jag monterat rullgardiner i mitt och syrrans rum. Mörka rullgardiner utan ljusinsläpp. De gamla är ljusgula och släpper igenom... ja... det mesta. Och det är inte så lyckat när lilleman ska sova - därav mostertantes investering. Själv sover jag ju som ni vet i bagarstugan - i kammaren som har fönster som vetter in mot granskogen, så där är det hyfsat mörkt även utan rullgardin.

Nu blir det visserligen några dagar innan lilleman kommer hitut, men det är bra att
vara förberedd! :)

Måste bara visa er ett nytaget kort (det är hans mamma som plåtat). Rasmus-finast-i-världen!!!


_ _ _ _ _

Vi har också hunnit med en tur på havet. Favorit i repris - vi åkte till Uthälla. Jag och mamma
satt i solen och läste varsin deckare - pappa lade sig att sova på en hälla... :)








_ _ _ _ _

Vad kan man använda en gammal fisklåda från Gävlefisk till? Ett förslag! :)



Det är dock inte min idé, jag fick syn på den när jag var ute och gick igår kväll.
_ _ _ _ _

Fullmånen igår kväll:



Vackert... fast fasligt mycket mygg när jag stod och fipplade med kamerastativet
och mörkerinställningarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0