I did it!

Måste bara skryta lite. Fick resultatet på examensuppsatsen idag. Skalan går från A till F,
där A är exeptionellt bra och F är underkänt.

Jag fick B! (=meget god prestasjon, kandidaten viser meget god vurderingsevne
og selvstendighet)

Tycker det är helt OK, särskilt med tanke på att jag skriver på ett språk som inte är mitt eget.

Eller som en av kollegorna sa: "Det är ju roligt att se att integreringen fungerar"! :)
_ _ _ _ _

Jag är kvar på jobbet - trots finvädret - och förbereder inför återlämningen av ett par ton läroböcker. Till hösten får jag möjligen lite större lokaler, då planen är att utvidga biblioteket med ett angränsande förråd - och då får jag förhoppningsvis tillräckligt med hyllplats för läromedlen. Men tills dess får jag fortsätta med den gamla vanliga taktiken: högar på golvet...

En timme till, sen ska jag hem och njuita av solen på verandan!!


Kommentarer
Postat av: fislisan

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Du är ju BÄST ;-) Men det visste vi redan. Kramar

2011-06-08 @ 21:31:50
Postat av: Per

Grattis!!!

2011-06-09 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0