Nu är det sommar, nu är det sol...

... NOT.



Blåsigt, kallt och strilregn, snarare.
_ _ _ _ _

Jag var med på avgångselevernas skolavslutning nu ikväll. Och idrottseleverna gav mig en bok - dessutom fick jag en (bättre begagnad) ros av en av killarna. Emellanåt har en del av dem tänjt mitt tålamod til bristningsgränsen - men en sån här kväll var allt glömt och jag fick kramar av dem alla. Gullungar!



Imorgon är det skolavslutning för resten av skolan. Och fika med personalen efteråt. Och så
- sommarlov!! För lärare, elever och elevassistenter, vill säga. Vi andra stannar ett tag till... :)
_ _ _ _ _

Idag fick jag tårta av ett par elever på helsefag. Oreo-tårta. Smaskigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0