Paus i snöandet




Jädrar vilken plogkant bakom min bil... tur att jag inte behöver den idag! :)







   

Sådana här dagar är det bara att passa på och njuta! Det var faktiskt så varmt i solen att jag kunde sitta på verandan och läsa kurslitteratur! Fast jag höll på att somna... Sen gick jag och Unni på promenad ett par timmar. Precis när vi kom hem igen blev det mulet. Timing! :) Ja, för imorgon blir det nederbörd igen. Vilken överraskning.

Egentligen borde jag fortsätta läsa kurslitteratur ikväll, men jag tar (ännu...) en paus - istället blir det film: Den siste tempelriddaren. Läste boken för några år sen och gillade den, återstår att se hur den funkar som film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0