Variabelt

Regnet gav vika på fredagskvällen - och övergick i snö. Jag var hos Unni, och fick pulsa hem i ett par decimeter nysnö! Gårdagen bjöd på en blandning av strålande vackert vårvinterväder - och rykande snöstorm. Mest av det sistnämnda...

Så här fint var det igår morse:



Fem minuter senare...



Jag var hos Unni igår också - och hade tur när jag gick dit. Det var sol i en hel kvart!!!



     

Men jag hade inte mer än kommit innanför dörren så satte det i att snöa igen...
_ _ _ _ _

Jag och Arnhild var på russerevy i torsdags! What? Tja, typ studentspex. Det var
avgångseleverna från studiested Sentrum som uppträdde, och de var jätteduktiga.
_ _ _ _ _

Nehej, nu känner jag att det var dumt att slå på datorn innan frukost. Hungrig!!
Köket, here I come...

Ha en fin dag! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Sorry, hade inte sett kommentaren om utveckling/förändring i min blogg, men nu har jag kommenterat den. Lika bra jag var hemma, har hostat som en galning. Ingen höjdare att vara borta då!

2011-03-06 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0