Heim te Helgeland

Det är himla fint här i min vrå av världen!



Och idag är det precis så fint som på bilderna. Strålande sol och blå himmel. Och jag har suttit på jobbet sen kl 10 och kämpat med uppsatsen... suck. Vill ju ut i solen, ju!!!

Hur det går? Jodå. Framåt. Ska nog få ihop det här till slut. Fast nu är jag i färd med att tjorva in mig alldeles i de olika läroplanerna, reformerna och direktiven. Närmast en jungel. Och när jag försöker bena ut begreppen blir det fort väldigt pratigt. Maxlängden på uppsatsen är 4000 ord. Jag närmar mig 2000... och då har jag inte kommit till huvuddelen än!

Ska jobba ett par timmar till, men framåt 18 packar jag ihop för dagen. Tänkte hinna in på Coop innan de stänger och köpa ett par plantor till rabatten, och hinna fixa lite med den under kvällen.

Imorgon? Jodå, det blir en ny dag på jobbet. Vilket innebär att det säkert blir lika fint väder som idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0