Inställt

Äsch! Jag och Unni promenerade till Onkel Oskar i det fina vädret igår kväll
- bara för att upptäcka att quizen var inställd! Vad i h...?!?



Berit och MW var också på plats (det visade sig att vårt lag var typ det enda som inte nåtts av informationen - "det gick ut på Facebook tidigare idag" - alltså, hallå, jag är vän med Onkel Oskar på FB och jag fick minsann ingen information!!). Snabbt beslutade vi oss för att åka hem till Berit istället. Så vi satt på hennes veranda med panoramautsikt och njöt i kvällssolen - och så spelade vi Trivial Pursuit. Quiz som quiz, liksom.

Summa summarum så blev det en himla trevlig kväll! :)



Utesäsongen har inletts! Jag köpte ett par nya stolar igår - de gamla (i plast)
har gjort sitt och spruckit på alla ledder.



Naturligtvis är den svenska flaggan också på plats.



Och så köpte jag en glad dörrmatta!



På det hela taget har jag en jättehärlig uteplats - synd bara att solen försvinner
lite för tidigt på kvällen. Men man kan ju inte få allt...



På bilden ovan ser ni förresten huset där jag var på besök igår kväll
- det är ett av de där ljusa, långa längst upp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0