Parkeringsböter

Jahaja. Jag har fått parkeringsböter tre gånger på de tre senaste dagarna...


Du er for hot til å parkere her. Vennligst kjør en runde for å kjøle deg ned. Kyss og klem.


Er du interessert i en hyggelig kveld? Ring 91591521.


Gratulerer! Du har parkert eksepsjonelt fint! Parkeringsbøtene er langt unna!
Fortsett slik, og gjør glede av dine neste parkeringseventyr! Gogo!


... fast inte riktiga, förstås.

Russefirandet är igång (vad det innebär har jag skrivit om tidigare) och det är därför jag
fått bilen dekorerad - och ärligt talat, sådana här böter har jag ingenting emot! :)
_ _ _ _ _

Även om våren är här är det rätt mycket snö kvar på fjället - så här såg det ut i måndags
när jag körde Anki till Tärnaby:





Dessutom kryllade det av lämlar. Nu förstår jag var uttrycket "lämmeltåg" kommer ifrån... :)
_ _ _ _ _

Uppsatsen? Hm. Satt på jobbet till kvart i åtta igår kväll och kvart i sju ikväll. Men jag har så svårt för att koncentrera mig - plötsligt sitter jag och plastar böcker utan att riktigt veta hur det gått till, eller rensar bland papperen på kontoret. Hm.

Men jag ska ägna mig åt skolarbete hela helgen har jag tänkt. Då vore det väl själva fasen om jag inte kommer igång ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0