Snart klar

Alltså, nu hoppas jag att det här är den sista eftermiddagen/kvällen med fint väder som jag sitter inomhus och längtar ut!! I övermorgon kl 14 är det deadline för uppsatsen. Och nu försöker jag kapa ner texten till 4400 ord. Egentligen är gränsen 4000, men jag har fått klartecken till att skriva 10% extra. Men inte mer. Ett tag i eftermiddag var jag nere på 4340 ord, men så skrev jag ett par meningar till och PANG så var jag uppe i 4507. Hm.

Nåja. Ger mig inte förrän jag fått till det. Och nu handlar det om petgöra, att skriva om meningar och byta ut eller stryka ord. Allt för att komma ner under gränsen. Men jag ändrar inte på själva innehållet, för det är jag ganska nöjd med. Det finns säkert massor jag skulle kunna ändra, men nä. Finns hur som helst inte tid! :)

Och medan jag gör detta skiner solen. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0