Breaking Dawn

Aaahhhh...!

Så har vi då sett Breaking Dawn part 1, den fjärde filmen om Edward och Bella. Men vi får vänta ett år till på upplösningen, då man delat den fjärde boken i två filmer. Breaking Dawn part 2 kommer först i november 2012 - till allmän frustration.

Tur att jag läst böckerna och faktiskt vet hur historien slutar!! :)

Vad jag tyckte om filmen?



Den var riktigt bra! Den följer boken rätt väl även om mycket naturligtvis saknas. Å andra sidan kan man ju själv fylla i luckorna när man kan handlingen... :) Två småtjejer vid sidan av mig hade uppenbarligen inte läst boken, för de frågade varann stup i kvarten "vad menade de nu?", "varför sa Bella så?" osv. Övervägde ett tag att förklara för dem men avstod.

Och jodå, jag lär drömma om vampyrer inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0