Shopping

Idag stack jag och Unni ut till kusten - på shopping i Sandnessjøen! Solig och vacker dag, med temperatur som pendlade mellan ett par plusgrader och ett par minusgrader - så vi tog det lugnt längs vägen. Ishalka emellanåt...



Fast så himla mycket köpte vi inte. Jag hittade två blusar, Unni en kjol och en tröja. Annars strosade vi mest omkring och tittade i butikerna. Och så hann vi med ett allra sista besök på Lysstøperiet på vägen hem. Alltså, de började med utförsäljningen redan före påsk, men fortsatt har de inte blivit av med hela varulagret och därför har det varit öppet en del helger under hösten. Nu finns det nästan inga ljus kvar, men vi handlade lite diverse småpryttlar med 80% rabatt.



Innan jag lägger av för ikväll ska jag göra pepparkaksdeg. Planen för imorgon är både pepparkakor och biskvier. Har precis kommit på att jag borde lånat med mig fler digikort från jobbet, men jag får klara mig med Fallen engel av Becca Fitzpatrick. Har hört en dryg timme och tycker det är vissa likheter med Twilight...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0