JAAA!!!

ÄNTLIGEN!!! Nu har jag hittat en blockchoklad som funkar till biskviglasyren, efter att ICAs Mörk Block till min förtret försvann från marknaden. Jag har provat en massa sorter, men alla har haft den stora nackdelen att de inte stelnat ordentligt. Och det är så lagom roligt när man måste vänta i TIMMAR på att kunna förpacka kakorna, och inte ens då har de stelnat riktigt. Kladd kladd kladd.

Men nu!! Är det bara att varva upp inför högsäsongen!! :)

Stort tack till Willys Mörk Block - jag ska hamstra som en tok i Sverige nästa helg...



Det blev en tur runt Åremma idag också. Hittade lite blommor på vägen. Sommarens sista?
Snart kommer väl snön...!


Kommentarer
Postat av: Eva

Mums! Vi ser fram emot att provsmaka...

2011-10-02 @ 13:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0