Ser stjärnor

Dumma skitmigrän.



Idag sprack det upp och blev sol! Fast bara tillfälligt, om man får tro yr.no. Jag tänkte föreslå Unni att vi kunde ta en tur i finvädret - måste ju passa på när det inte regnar. Men innan jag kom så långt började jag se stjärnor...

Typ en gång per år får jag migrän. Synfältet krymper, det gnistrar för ögonen, jag får svårt att formulera sammanhängande meningar (vilket Unni nog märkte när hon kom förbi på bibblan) - och så kommer huvudvärken.

Inte läge för nån promenad...

Tack vare Eeze brukar det gå över hyfsat snabbt, men den här gången var jag nog en smula för sent ute med tabletterna.

Tog mig hem från jobbet, petade i mig lite mat - och ramlade ihop på soffan. Har sovit typ 4,5 timme, så nu lär jag väl aldrig kunna sova inatt! Men huvudvärken är borta. Alltid nåt...

Och nu borde det ju dröja ett tag till nästa gång - särskilt som det faktiskt bara är två veckor sen sist. Grr. Fattar inte riktigt varför, inte verkar det hänga ihop med när det är mest stressigt på jobbet, och inte med de dagar jag glömmer bort att dricka tillräckligt med vatten (det resulterar bara i "vanlig" huvudvärk). Det är som med Triss - plötsligt händer det!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0