Vintern är på väg

Tillbaka i Mosjøen! Torr och fin väg - men lite längre upp på fjällsidorna
har vintern gjort sitt intåg:







PS. För er som provat: mitt svenska mobilnr funkar inte för tillfället. SIM-kortet sitter i min gamla mobil, och den tvärdog i onsdags när jag laddade den inför avresan till Sverige. Nu är planen att köpa en ny telefon, flytta över det norska SIM-kortet till den och så sätta det svenska i den som det norska suttit i. Och även om den i mina ögon är hyfsat ny, är den nog en antikvitet i många andras... nästan fem år gammal (att jämföras med den som lagt av, den är nästan tio). Men när mina enda krav är att kunna ringa och sms:a, då behöver jag ingenting fancy. Å andra sidan är det väl svårt att hitta en mobiltelefon idag som inte är utrustad med allslags finesser (jaja, OK, kunde tänka mig en variant som tar hyfsade bilder när man vill skicka mms). Får se vad det blir, men som sagt - ett tag framåt får ni inget svar på det svenska numret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0