Baka liten kaka

Idag hade jag biblioteksintroduktion med en klass - visade dem runt i biblioteket, pratade om utbudet av böcker, tidskrifter och film, om låneregler och annat det är bra att känna till, och avslutade med att säga att man alltid kan fråga mig om det är något man undrar över. Då räckte en elev upp handen, tittade ivrigt på mig och sa:
- Ska du baka pepparkakor åt oss i år också?

Hm.

Det är tydligt att vissa saker gör ett starkare intryck än annat... :)


Från fjolårets produktion...
_ _ _ _ _

I Balsfjord kommune har man valt in tidernas äldste representant vid årets val
- 98-årige Helge. Häftigt! :)
_ _ _ _ _

Och apropå politik: Nämnden föreslås åka till Holmön - ja, det tycker jag att de ska göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0