Liten uppdatering

Time flies!!

Idag gick jag och syrran på stan. Härligt med en syster-dag! Jag fyndade bland annat ett par Ecco vinterkängor på halva reapriset, betalade 599:- istället för 1795:-.

Påskpyntat på Renmarkstorget:



Igår var vi i Sävar och ägnade hela dagen åt att gå igenom garderober och skåp. Det blev bland annat en hel säck med gardiner till Myrorna.

I måndags träffade jag Nina - vi fikade på Station och gick en promenad längs älven i kvällssolen:



Imorgon ska jag ut till Holmön. Pappa åkte ut redan ikväll.

På fredag blir det påskmiddag här i Vännäsby (mitt bidrag: jag har lagt in sill och bakat morotskaka).

Hm. Och så försöker jag i bästa påskekrim-tradition ta mig igenom en deckare. Det går sådär. Har hittills inte hunnit läsa mer än 80 sidor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0