Mer Saltdal

Sådärja. Nu är jag halvvägs på bokutlåningsfronten. Det körde ihop sig idag när två klasser bytte tidpunkt med varandra - utan att tala om det för mig... jag hade förberett och plockat fram alla högar med böcker, men fick hastigt och lustigt hämta fram helt andra böcker. Svettigt värre. Men det gick!
_ _ _ _ _
 
Mer Saltdal:
 
På promenad över en skranglig hängbro...
 
... och det förstod vi mycket väl...!
 
 
 
 
Vi korsade älven på nytt över en annan bro - inte fullt så skranglig
 
 
_ _ _ _ _
 
Duktig storebror vill hålla i sin lillasyster!
_ _ _ _ _
 
På väg hem stannade jag och fotograferade Nordlandsbanen. Var? Jo, däruppe på fjällsidan:
 
 
I närbild:
 
 
Här är järnvägen nästan nere på "marknivå" igen:
 
 
Vacker kvällssol i höjd med Mo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0