1:a advent

Gissa vem som firar 1:a advent mumsandes på lussekatter...? :)

 
... fast jag är glad att jag hade kvar två paket saffran från Sverige sen i fjol - kollade på Coop häromdagen och där kostar de nästan 40:-/st...!
_ _ _ _ _
 
Idag var jag och Unni på lantbruksskolans (=Mosjøen vgs studiested Marka) julmarknad. Mycket fint och massa folk! Köpte en julklapp till Lovisa samt morötter och ägg (lokalproducerat) - dessutom hade vi planer på en fikapaus men det var så lång kö och trångt om saligheten att vi gav upp.
 
 
 
 
_ _ _ _ _
 
Har ju glömt visa! Varma fina födelsedagssockar från Unni, "så du slipper frysa"! :)
 
 
Ja, och så en vante till min nya mobil så den också håller sig varm... :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0