Tempo

Jag hinner inte med...! Lovar att uppdatera bloggen med massor av bilder och julanekdoter - men det får bli när jag kommer tillbaka till Norge nästa helg. Här är det full rulle - var på Holmön i torsdags, i Vännäsby igår, hem till Sävar igår kväll, Vännäsby idag igen, imorgon ska alla samlas i Sävar och äta middag, och så nyår i Vännäsby. Moster med make kom i torsdags, idag ska vi träffa kusinen och hans äldsta dotter som hastigast (de kommer hit en sväng), imorgon tänker jag och syrran hinna pipa in hos en kompis och kolla på hennes hus, och förhoppningsvis kommer morbror med sambo över nyår. Rörigt? Tja, en smula... :)
 
Vintrigt är det så det räcker, -24 igår kväll. Nu är det "bara" -14. Och vintervackert.
 
Hm. Får jag tid blir det några rader snart, annars som sagt - när jullovet är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0