Fynd

Hm. Jag var hos Unni igår kväll. Vi var stentrötta båda två - och nickade till i tid och otid i varsin fåtölj. Men aldrig samtidigt - vilket gjorde att vi inte hann surra så mycket som vi brukar... inte mycket till partypinglor, nej! :)

Idag var vi på stan. Jag hade egentligen inga ärenden alls, men kom hem med ett par jeans och en tröja - båda på rea. Jeansen var det halva priset på, tröjan var sänkt från 800.- till 100.-. Helt OK! :)


_ _ _ _ _

Nu har jag provat att göra chokladglass i glassmaskinen jag fick när jag fyllde år. Mmmmm!!
Men det blir mycket disk... elvispen, ett par bunkar och slickepottar, själva maskinen...




_ _ _ _ _

Stön. Har kollat Melodifestivalen - och undrar hur i helsike Ranelid tog sig direkt till final.
Eländes elände.

Känner annars att jag börjar få en överdos av schlager. Tre norska delfinaler och en final, fyra svenska delfinaler, en andra chans och en final. Det blir lite för mycket av det goda. Och det dåliga - för allt är ju inte bra. Vilket herr Ranelid med all önskvärd tydlighet bevisar.

Förresten, här är den norske vinnaren:


Kommentarer
Postat av: fislisan

tröjan - SNYGG!

glassen - SÅG GOD UT!

2012-02-20 @ 11:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0