Film

Jo! Filmen var bra!! Bra mix av spänning och humor - och Michael Nyqvist var övertygande som skurk.



Har börjat gå igenom mina filmer - ganska många är gamla trotjänare på VHS. Har beställt en del av dem på DVD istället (ska lämna en kartong med kassetter på Myrorna nästa gång jag är i Sverige) - om inte annat så för att det tar mindre plats med DVD. Plus att man slipper spola tillbaka dem när man sett dem. Har visserligen en kombinerad VHS/DVD-spelare, men ändå.

Hur som. Jag har Mission impossible 1 & 2 på VHS, och trean på DVD. Tänkte egentligen byta ut de två första, men har nu kommit på att jag ska vänta. Det kommer en DVD-box med alla fyra filmerna till våren. Ja, den får det bli! :)

_ _ _ _ _

Snubblade över en annons för Temaresor. Alltså, här finns flera resor jag kunde tänkt mig att haka på! Varför inte vandra i fyra länder på en vecka? Eller upptäcka de skotska högländerna?

Hm... nåt att tänka på!

Å andra sidan åker jag ju hem så fort jag är ledig - och det finns mer än nog att ta tag i på Holmön - så jag vet inte riktigt när jag skulle få tid. Men vem vet...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0