Datastrul

Men nåt så irriterande. Försökte blogga på Holmön häromkvällen - och visst vet jag att datorn (och inte minst uppkopplingen) är seg, men bara man rustar sig med tålamod och en god bok (hinner vanligen läsa en sida eller två för varje bild som ska lastas upp) så brukar det ordna sig. Men denna gång ej. Det gick överhuvudtaget inte att spara texten, än mindre lasta upp bilder! Men idag (och imorgon) är jag och pappa i Vännäsby och hälsar på gullungarna, så då passar jag på att låna datorn här. Mycket effektivare... :)
 
Veckan har ägnats åt målning, målning, målning. Men så tog färgen slut. Både väggfärgen och takfärgen. Skrutt! Men nu har jag köpt mer - mycket mer, det lär bli en del över men hellre det än att stå där med lång näsa. Räknar med en lång och effektiv dag på söndag när jag är tillbaka på ön - kanske jag hinner färdigt då?
 
Nej, nu har Rasmus vaknat, så hej svejs! Skriver mer ikväll... bilder kommer också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0