I'm alive!

Nä, jag har inte emigrerat - men jag har så fasligt mycket att göra och när jag vet hur trög datorn är så drar jag mig för att över huvud taget försöka slå igång den...! Nu gör jag ett undantag för jag måste kolla mailen (väntar leveransbesked från IKEA, nytt sofföverdrag till jobbet) men jag gör det med andan i halsen för här i samma rum ligger Rasmus och sover, och det tog en timme för mig att få honom att somna (hans mamma befinner sig en trappa upp med en en ledsen liten Lovisa, hon har hojtat till och från hela kvällen).
 
Så, det lär bli sparsmakat med uppdateringar även veckorna som kommer - och så får jag vräka ut inlägg efter semestern istället. Hej svejs! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0