Fynd

Det här är nog inte så smart. Här kommer det fjärde blogginlägget på rad, och kvällen har övergått i natt. Det lär jag få ångra när väckarklockan ringer... jaja.
 
Måste bara visa de fina blommorna jag fick av elevrådet på skolavslutningen:
 
 
Tack!!!! :)
_ _ _ _ _
 
Unni och jag gjorde stan efter jobbet. Först var vi en sväng på Röda korsets loppis - och där fyndade jag ett fränt äggkoppsställ i mässing:
 
 
... och första säsongen av Two and a Half Men på DVD för 20 spänn!
 
Sen gjorde vi en riktig kupp på bokhandeln - där man fick fylla en påse med böcker för 150:-.
Vi hittade massor!!
 
 
Tro't eller ej, men vi pressade ner 27 böcker i påsen... 12 till Unni, 15 till mig - allt från ett par bilderböcker om sjörövare till Rasmus och ett praktverk om Nordkapp till pappa, till en geografiquizbok och flera romaner och ungdomsböcker till jobbet.
 
Ikke verst! :)
 
Och nu är det hög tid att krypa till kojs. Som Michael Parkinson brukade säga:
"Have a very good night - good night!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0