Trött

Lucky me! Jag fick äta hos restaurangeleverna idag också! Gott, precis som senast.
Och - håll i er - de frågade om jag vill komma nästa fredag också... hehe... :)
_ _ _ _ _

Gäääsp... jag var trött igår kväll. Riktigt trött. Efter besöket på handelsträdgården bestämde vi oss för middag på Milano (jag har verkligen lyxat till det på matfronten den här veckan, åt ju ute i måndags också, i Sandnessjøen) - så jag kom hem mätt i magen och lagom pömsig. Sjönk ner i soffan med datorn, och TV:n på i bakgrunden. Bestämde mig för en glass till efterrätt så jag hämtade en ur frysen. Kom fram till att den skulle få tina en minut eller två (har ganska kallt i frysen). Jo jädrar. Där nånstans somnade jag som en klubbad säl - och vaknade halv ett inatt. Gissa om glassen hunnit smälta...? Tur att den var välinpackad, annars hade den säkert runnit både vitt och brett. Well, det var bara att slänga glassen och vingla isäng.

Mindre trött ikväll - ska njuta av jordgubbar och vaniljsås om en stund!

I helgen blir det en jobbdag och en ledig dag - har kollat väderprognosen och det lutar åt att jag ägnar söndagen åt biblioteket. Och därmed att jag passar på att njuta av solen imorgon. Om man nu kan lita på yr...

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0