Vilodag

Lat dag idag. Skönt, men samtidigt får jag automatiskt dåligt samvete när jag inte gör en massa
som jag tycker jag borde. Dumt egentligen.

Började med en promenad runt Kulstadlia i morgonsolen. Vackert!!!









Sen satte jag mig ute på verandan i solen. Visserligen en aning kallt och blåsigt, men med en extra filt var det rätt skönt ändå! Efter nån timme började det komma molnslöjor (nu är det helt grått) så då retirerade jag in. Och hamnade i soffan med världscupfinalen i skidskytte och längdåkning på TV. Men bara titta? Njä. Multitasking med tidningsläsning på nätet, lite Facebook och mail - och virkningen. Hinner aldrig riktigt ikapp med alla plädar... :)

Resten av dagen? Laga middag (kycklinggryta - Unni, jeg krysser fingrene for at den blir like bra som din!). Tvätta en maskin eller två. Och så möjligen Millennium del 2&3 på DVD (har sett TV-versionen av Män som hatar kvinnor tidigare i helgen). Ja, och virka lite till.
_ _ _ _ _

Men alltså! Kommer ni ihåg den norska smörkrisen? Nu visar det sig att det finns 1500 ton importerat smör i ett lager i Rogaland. Jahaja. Då får vi väl hoppas de kommer till användning innan bäst före-datumet går ut...

Kommentarer
Postat av: Svågern!

Tidsbristen kan bero på att man inte får mycket utfört när man sover i soffan;)

Vet av erfarenhet:)

2012-03-18 @ 18:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0