Utställning mm

Blommor vid krigsminnesmärket - antar att det var nån slags ceremoni här i förrgår:




_ _ _ _ _

Vi (alltså de tre biblioteken på Mosjøen vgs) har börjat samarbeta om utställningar. Den här om Titanic har varit både i Marka och på Sentrum - nu är det min tur! :)



   
_ _ _ _ _

Snabba ryck! Förmodligen kommer golvläggarna redan efter helgen. Därmed har jag fått besked om att flytta alla böcker och möbler ut ur skönlitteraturrummet imorgon. Eller, inte riktigt alla - jag behöver "bara" tömma de två nedersta hyllorna på de väggfasta sektionerna. Men det räcker och blir över i alla fall... får säkert hjälp om jag ber om det - men det är en fördel med att fixa det själv: då kan jag ha nåt slags system i röran.

Började i eftermiddag med att flytta den röda soffan tillbaka till tidningshörnan - för den kommer inte att göra sig mot den nya röda golvet... så den svarta soffan får ta över platsen.


_ _ _ _ _

Den här tiden på året tittar jag i vanlig ordning längtansfullt mot Åsbyen som har kvällssol...




_ _ _ _ _

God natt!! Dags att krypa till kojs, så jag orkar köra till Sverige efter jobbet imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0