Test

Hah! Den här amerikanska blindkartan är inte dum! :)
 
Jag vet, det är bara staterna, inte huvudstäderna - men ändå. På quizen har vi fått frågor av typen "rangera följande amerikanska stater från norr till söder" och "hur många stater gränsar mot Colorado?" Då är det bra att veta var de ligger i förhållande till varann.
 
Efter att ha testat... ehm... många gånger, har jag nu klarat 98% rätt på under 2 min (blandade ihop Wyoming och Nebraska i sista försöket). Hade tänkt fortsätta tills jag får allt rätt, men det får bli imorgon. Är trött så det räcker (har somnat i soffan i flera omgångar) så det är nog lika bra att ge sig för idag. God natt!
 
 
 
PS. Och så får jag ta mig av huvudstäderna i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0