Fler flygbilder

Jodå, ni ska få se bilder från de bibliotek vi besökte också, men idag blir det fler bilder från ovan - här på väg hem:

 
 
 
Glaciärsmältning
 
När vi lyfte från Mo flög vi rätt in i dimman... så sista biten är inte dokumenterad (fast jag tror det fanns en och annan som tyckte jag var ivrig så det räckte... hehe).
_ _ _ _ _
 
Titta vilken fin bonus! Hyresvärdarna matar småfåglarna med solrosfrön på vintern - en del frön hamnar i min rabatt rätt under fågelbordet, och så här fint blommar det nu:
 
_ _ _ _ _
 
Nehej, kanske jag skulle återgå till städningen? Är igång med dammtorkning för första gången på evigheter, men plötsligt fick jag ögonen på datorn och så kom jag av mig... hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0