Shopping

Idag har jag och Unni shoppat loss i Mo i Rana! :)
 
Egentligen var vi på jakt efter vårjackor, båda två - men det hittade vi inte.
 
Däremot kom jag hem med (bland annat) en ryggsäck, en trasmatta (nästan 2,5 meter lång, kommer bli jättefin i bagarstugan), en stor azaela och ett par röda byxor med rutiga knän (står "klatrebukse" på kvittot men jag har inte planerat några vertikala strapatser... återstår att se om jag törs ha dem på mig på jobbet eller om det blir hemmabyxor). Ja, och så var vi förstås in på Askeladden (second hand) där jag i vanlig ordning hittade ett gäng äggkoppar - och en fin italiensk porslinsskål med liljekonvaljer.
 
Som vanligt när vi är ute och flänger: en himla trevlig dag! På hemvägen stannade vi och åt middag på Bjerka kro. Gott!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka fynd!!! Snyggt!

2013-04-14 @ 11:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0