Fler bilder

... först från Sandnessjøen där jag pep in på Harriets, min absoluta favoritbutik. Massa snygga damkläder i stora storlekar! Den här gången skulle jag dock klaga - på att min fina vårjacka som jag köpte i april, använde i maj och som sedan hängt på en hängare hela sommaren, plötsligt visar sig ha flera sömmar som spruckit. Lämnade in den och ska få svar efter helgen på om de beställer en ny eller vad de gör (tjejen i kassan hade ingen aning, och Harriet herself var inte där idag). Räknar med att det ordnar sig på ett eller annat sätt - för en jacka ska hålla längre än så!
 
Nåja, jag blev inte mer avskräckt än att jag köpte en väst på rea... alltså... det var ju halva priset på en massa varor! Såg mer jag hade lust att prova, men skärpte mig. Jag har kläder så det räcker!
 
Ja, just ja. Bilderna:
 
 
 
Sen hamnade jag på Offersøya. Och som jag skrev nedan - smällvackert! Jag var helt solokvist på min klippa, däremot var det ganska livlig trafik på havet - båtar i alla väderstreck! Och tre helikoptrar ovanför.
 
 
 
 
 
 
På hemvägen defilerade jag förbi De Syv Søstre:
 

Även morgondagen verkar ska bjuda på sol, så då blir det nog en ny utflykt.
Fast åt ett annat håll... :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt att dina utflyktsinlägg har återkommit!

2013-08-24 @ 22:59:05
URL: http://mariechjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0