Skyfall

Lat kväll i TV-soffan tillsammans med James Bond. Inte dumt! :)
 
Jag hann aldrig iväg på bio medan Skyfall visades, så igår lånade jag med mig DVD'n hem istället. Stängde dock av efter halva filmen, då jag var så trött att jag bara inte kunde hålla ögonen öppna längre (faktiskt hann jag inte ens isäng innan jag somnade - vaknade frampå morgonkvisten i soffan, fullt påklädd...). Men det var inte filmens fel att jag somnade! Den är riktigt spännande - jag har sett den klart nu ikväll. Oväntad twist på slutet - ni som sett den vet vad jag menar. Det enda jag inte riktigt köper är Javier Bardem som blond och tämligen femi skurk. Stereotyp så det räcker och blir över.
 
Men annars, så!
 
Och Daniel Craig är ju inte helt fel att vila ögonen på... :)
 
 
Dessutom är det kul att Ola Rapace har en roll i filmen - det är kanske det nya, att låta svenska skådespelare gestalta skurkar? Ni vet, Michael Nyquist var ju t.ex. med i senaste Mission Impossible-filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0