Rea

Det tar sig! Nu har jag inga fler ursäkter för att ta bilen till jobbet. Har låtit den stå onsdag, torsdag och fredag och istället trampat iväg till fots (i kallaste laget på torsdag, då var det -17,4 när jag kom fram).
 
Fast jag tar bussen hem...
 
Igår missade jag den buss jag hade tänkt ta, och fick en halvtimme extra att slå ihjäl. Gick in på BIG (typ Village) och upptäckte att de hade 70% på kvarvarande julgrejer. Och vad hittade jag? Juliga muffinsformar med tillhörande dekoration, och riktigt juligt strössel (med bäst före-datum 2015, så det är gott om tid att hinna baka upp det). Ordinarie pris för strösslet var 89:- per burk... gulp!! Vem köper så dyrt strössel?!!?
 
 
 
 
Sen hann jag in på Tilbords också. De hade fortfarande kvar de hamrade skålarna jag sett i en reabroschyr. Kunde bara inte låta bli...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0