Svårt att sova

Kl 13.50
 
Jag är tacksam för att jag normalt inte har några sömnproblem. Det brukar ta max 10 minuter innan jag somnar - för det mesta mindre. Men inte inatt. Gick och lade mig vid midnatt. Snurrade och snurrade och snurrade, och halv två var jag fortfarande klarvaken. Somnade ett tag senare - men vid sexsnåret var jag vaken igen. Snurrade och snurrade och klev upp klockan åtta. Varför? I have no idea. Visst, jag halvsov på soffan en timme eller två igår kväll, men det brukar inte förstöra nattsömnen (det är inte första gången, om man säger så...). Jaja, satsar på att det var en engångsföreteelse!
 
Kl. 15.50
 
Regn inatt. +2 imorse. Sol på eftermiddagen. Nu -2. Ska bli -15 imorgon. Tjohej.
Ska vi gissa på att det blir en smula halt...?
 
Skulle ut och gå idag, men det blev två mil på cykeln framför TV:n istället. Jaja, får leta fram broddarna och ge mig ut imorgon!
_ _ _ _ _
 
Nu är det dags igen. Den norska schlagercirkusen har dragit igång. Symfonisk heavy metal just nu. Ganska gräsligt, måste jag säga...!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0