Ut med julen

Sådärja. Nu har jag städat ut julen. Det är mysigt med allt julpynt - men lika skönt när man plockar bort allt och det blir "som vanligt" igen.
 
Fast för varje år blir det mer och mer julgrejer (jag hittar alltid nåt fint på mellandagsrea), så det blir svårare och svårare att få plats med allt i skåp och lådor...
 
_ _ _ _ _
 
Ikväll står Sherlock på programmet, BBC-versionen med Benedict Cumberbatch och Martin Freeman. Har sett de två första avsnitten från säsong 1, så nu ska jag se det sista och så sätta igång med säsong 2. Fast kanske jag börjar från början, det är ett tag sen jag såg dem... :)
 
_ _ _ _ _
 
Förresten, har jag sagt att jag har världens finaste syskonbarn? Rött hjärta Rött hjärta Rött hjärta 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0