Avslutning

Som sagt, jag bjöd in mig själv till avgångselevernas avslutning i torsdags. Trevligt!! Först samlades alla i matsalen, sen gick medie- och hudvårdseleverna med familjer till andra lokaler medan idrottsgänget stannade kvar. Så också jag. Vi fick se en film från klassens träningsresa till La Santa, höra klassföreståndarens fantastiska dikt till sina elever, och så klart ta bilder av ungdomarna denna deras sista dag på Mosjøen vgs:
 
 
Igår var det avslutning för alla de andra. Vårt eget husband, Siste utvei, uppträdde - och dessutom kom två av avgångseleverna för att uppträda med sång och musik. Och vips ropade de fram mig - för att ge mig en röd ros. "För att du är så snäll och sexig". Ehm... snäll går jag med på (dumsnäll emellanåt). Men sexig???? Pöh! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0