Lite midnattssol

Ha! Igår tvärbestämde jag mig! Det var en strålande vacker kväll, så efter Åremma-rundan packade jag matsäck och gav mig iväg. När jag kom ut till kusten visade det sig dock vara ganska mulet, och jag hann ångra mitt tilltag innan jag till slut hittade solen i Fagervika (om än bara för ett ögonbick - jag hade ju egentligen sett för mig att sitta lääänge på en klippa och njuta av solens vandring längsmed horisonten...).
 
 
De Syv Søstre visade sig från sin bästa sida genom en glugg i molntäcket:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sandnessjøen i nattligt ljus:
 
 
Och på vägen hem mötte jag den här typen:
 
 
 
 Hem kom jag kvart i två - så nu känner jag att det nog kommer bli en tidig kväll... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0