G-R-Ö-N-T!!

Idag har det varit så varmt att jag knappt har orkat göra nåt - tur att annandag pingst fortfarande är röd dag här till lands, det hade nog gått med snigelfart på jobbet!
 
Vinglade i alla fall iväg på en tvåtimmars promenad runt Åremma och Rynesåsen på förmiddagen - men sen var det stopp. Har tvättat fem maskiner (bland annat alla vinterkläder) och fått det mesta torrt på verandan, men i övrigt har jag tagit det väldigt lugnt. Hade trott att jag skulle städa badrummet och putsa fönster, men än är det ogjort. Nu har temperaturen sjunkit något, så kanske tar jag mig i kragen och gör det ikväll. Kanske.
 
Faktiskt har det varit för varmt för att sola på verandan också, annat än korta stunder - dessutom blev jag såpass rosa efter gårdagen att jag haft långbyxor idag. Törs inte utmana ödet...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha! Nu har jag städat badrummet! Men fönstren tar jag en annan dag...

2013-05-20 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0