Mer bak

Nu har jag testat ett nytt cupcakes-recept. Smakar helt OK, men nästa gång ska jag:
1) inte grädda dem fullt så länge
2) inte fylla formarna fullt så mycket
3) trycka ner marschmallows och nötter ordentligt i smeten (eller fylla formarna till 1/3 med smet, så på med fyllningen, så på med resten av smeten). Enligt receptet skulle fyllningen strös ovanpå (och sjunka ner under gräddningen, antar jag) - i verkligheten blev både nötter och marschmallows liggande på toppen med resultat att de smakar ganska bränt...




Kommentarer
Postat av: Jenny

... och för den som undrar: det ska alltså vara nötter och marschmallows både i kakan och som pynt - och det är det som ska vara i själva kakan jag skriver om! ;)

2013-11-17 @ 17:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0