Mer Bodø

Här i stan kan man inte bara ta lokalbussen. Det går lokalbåtar också. Och regionaldito.
 
 
Det byggs mycket i Bodø. Här Hotell Havet, med utsikt över... precis. Havet.
 
 
Här är nytt bibliotek och kulturhus under uppförande:
 
 
I eftermiddags tog jag bussen ut till City Nord, stort shoppingcentrum ett par kilometer från stadskärnan. Trodde att jag kanske kunde hitta en julklapp eller två. Så icke. Efter en dryg timme gick jag därifrån - och det enda jag hade köpt var en banan och en Loka... Jag promenerade tillbaka till hotellet, så jag fick i alla fall röra på mig lite. Inte helt bortkastat, med andra ord! :)
 
Ikväll blev det enkel middag - köpte en sallad på ICA. Nu har jag i vanlig ordning intagit hotellsängen och saxar mellan TV:n, datorn och en bok. Och telefonen - har pratat med både pappa och syrran, samt KJ i Sogndal. Batteriet är snart tomt... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0